alpermazlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sunucu tarafından sadece lisans kontrolü yapılıyor
Yaptığınız yazılımın amacı ne hocam ne işe yarıyor o amaç ne ise o işlemi sunucuda yaparsanız cracklenme mevzusundan kurtulursunuz demek istediğim o idi.