Konu
Kodladığım programın güvenliğini sağlamak istiyorum. YARDIM
Dün, 10:16:08
#4
Socialm
alpermazlum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam sunucu tarafından sadece lisans kontrolü yapılıyor
Yaptığınız yazılımın amacı ne hocam ne işe yarıyor o amaç ne ise o işlemi sunucuda yaparsanız cracklenme mevzusundan kurtulursunuz demek istediğim o idi.