hocam yaptığınız iş her ne ise sunucuya taşıma imkanınız var ise en doğru sorunsuz güvenilir yöntem o şekilde olur. yazılımın amacı ne yaptığı işi kullanıcıdan aldığı veriyi sunucuya gönderen ve çıktıyıda sunucudan sizin alıp kullanıcıya gösterdiğiniz bi yapıya getirin..