Kutupesmeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun nasıl bir devir bu...
Norexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun
Teşekkür ederiz
Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun umuyorum ki geri gelir ama çok profosyonel oynamışlar bu kadar organizasyonu çeviren adamlar o parayı çoktan hiç etmiştir gibi..
CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun.
Çalışanın son durumu nedir?
Teşekkür ediyorum hocam, evet sadece 500 bin TL'si çekilmeden bloke konulup kurtarılabilmiş, gerisinin akıbeti belli değil. Yarın banka müfettişi gelecek çalışandan kaynaklı bir durum olduğu için bankanın karşılama ihtimali de var, sektörden kaynaklı o bölgede herkes çok yüksek hacimli nakit döndürüyor ve herkes birbiriyle tanıdık ya akraba ya hemşeri, o yüzden banka geri ödeme yapmayı göze alabilir, bu sorunu yaşayan arkadaş başka bir arkadaşın eski banka müdürü babası ile görüştü daha önce böyle bir şey olmuş ve banka karşılaşmış.

Bakalım yarın bazı şeyler belli olacak, yarına kadar çözemezlerse acil ödemeler için arabayı düşük fiyattan galerici yada trink sat gibi yerlere bozduracaklar. Gelişme oldukça haber ederim