Konu
Yaşlılarımız hakkında ne düşünüyorsunuz?
25-06-2026, 22:05:11
#4
EastKan
O iyi yaşlılar, o güzel atlara binip çekip gittiler hocam. Demirin tuncuna, yaşlının değişiğine kaldık.