Bizim yaşlıların büyük çoğunluğu yobaz ve cahildir.Bizim zamanımızda da Y kuşağına habire sallarlardı.Siz nasıl gençsiniz,bu nasıl traş bu nasıl kıyafet,saygı kalmamış diye mal mal konuşurlardı.

Bizim kuşağın (Y kuşağı) bazılarıda yavaş yavaş bu yaşlılar kafasına girip Z kuşağına sallamaya başlamıştır.

Ben abuk sabuk konuşanı fırçalarım.1 senedir apartmandayken kenarda Apartman girişinde yönetici bana diyor sen burada mı oturuyorsun selam sabah yok.Yok dedim aşağı mahallede oturuyorum gezmeye geldim.Sustu kaldı mal mal gitti.Bir kerede yine bağıra çağıra konuşuyor davar.Bağırarak konuşma karşında çocuk yok adam gibi konuş konuşmayacaksan git dedim.Niye kimse birşey demiyor diğer apartman sakinleride adamın mallığı biliyor.

Bu cahil ve yobazlara anladığı dilden konuşacaksın.Denk gelmişken yazayım yorum uzadı.Bodrum kattan yeni apart alanlar var.Bende bodrumdayım aramızda 1 daire var.Adam sabahın 06:30 da hatta 5.30 da olabilir teneke varya ayçicek yağı tenekesimi ne ona vuruyor tak tak tak diye ya sabır çektim.Adamın duracağı yok bekliyorumda sesi kesilir diye.Cam açık 10 metre ilerimde gelmiş birde benim balkonun dibine.Yav kardeşim sabah bu saatte gürültü yapılırmı dedim.Neyse uyardım sakince adam ses yapma dedi karısına.Tabi cahil maganda beni iplemedi kibarca uyarınca 30 saniye sonra tekrar tenekeye vuruyor.

Çıktım dışarı dedim arkadaş siz köyden mi geldiniz.Etrafta sizden başka ses çıkaran varmı sabahın 6.30 ya şehirde yaşamaya alışın dedim köy yeri değil burası.Bak kaç daire var bütün mahalleye sesin gidiyor vs yine hakaret falan etmedim.Başkasına denk gelirsin kavga kıyamet kopar dedim.
Herif ses çıkaramadı tabi o saatten sonrada bir daha ses çıkarmadı.Ha ses yapsa yazacaktım apartman grubuna vs...bende mafya değilim tabi.
Herkese bildiği dilden konuşacaksın yoksa tepene çıkıyorlar.Benim tipimde sessiz sakin vur ensesine al lokması tipinde.Dayılanıyorlar cevabını verince kuyrukları bir yerine kaçıyorlar sonra...