Selamlar hocalarım, marka tescil devir işlemleri önce noterde daha sonra türk patent üzerinde işlemler devam ediyordu hala aynı mı yoksa buna gerek kalmaksızın kendi aramızda devir sözleşmesi ile devir edilebiliyor mu bilgisi olan var mı acaba?