Artık samimiyet devri bitti hocam,
Ticaretini yap geç boş ver. Ben de çok takıyordum ama saldım.
Çok canın sıkılırsa arada bir spor kategorisine uğra. Holiganlarla vakit falan geçir.
Gececi konularına dal. Forumu anımsatan tek etkinlikler bunlar. Gerisine kafa yormaya değmez.