Selamlar, hayırlı geceler.


Lafı uzatmadan konuya girmek istiyorum. Forumda bazen binlerce liraya satılan bir bilgi, yöntem veya herhangi bir şey konusunda, WhatsApp'tan iletişime geçen herkese insan gibi cevap verip ücretsiz bir şekilde yardımcı oluyorum.


Ancak bugün fark ettim ki, kime değer verip cevap verdiysem bir kişi bile " mesajıma yanıt verip " teşekkür etmemiş. Çok nadir de olsa teşekkür edenler elbette oluyor, ama genel olarak insanların bu yardımı hak ettiğini düşünmüyorum.

Sizin bu konu hakkında fikriniz nedir?