Banka şubesinden yüklü nakit nasıl çekmişler? Biz 200-300 bin için bile para ayırtıyoruz çekmek için. Çok sağlam firma olması lazım öyle başkasına ayırdıkları parayı çekmesi için, 1-2 yıllık firmaya bile yokuş yaparlar. Hikaye bana baştan sona kolpa geldi.
Siz şahıslardan bahsediyorsunuz hocam, şirket hesaplarından ve yüksek hacimli sirkülasyonu olan sanayi bölgelerinde yüklü miktarda para hep bulunuyor, ayrıca şubeden nakit değil, mobil bankacılık üzerinden yürütülüyor işlemler. Hikaye değil olay gerçek Ankara İvedik bölgesinde iseniz mutlaka kulağınıza gelmiştir.
Enterasan bilgilerle dolu.
Maalesef hocam