Konu
3d baskı rayban meta
Dün, 12:16:22
#7
wloit
agah34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizzat ben baskı işi yapıyorum fakat minnacık şey için ödeyeceğiniz kargo vs astarı yüzünü baya aşar. bulunduğunuz yer içinde bi baskıcı bulmanızı tavsiye ederim. tabi sizin bileceğiniz birşey
sordum birine 250 dedi hocam siteye attım 2 tl falan