Konu
3d baskı rayban meta
Dün, 12:15:15
#6
agah34
wloit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nereden bastırırım hocam varmı site bildiğiniz vb
bizzat ben baskı işi yapıyorum fakat minnacık şey için ödeyeceğiniz kargo vs astarı yüzünü baya aşar. bulunduğunuz yer içinde bi baskıcı bulmanızı tavsiye ederim. tabi sizin bileceğiniz birşey