medabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar oraların hepsi zaten devlet arazisi zaten oralara o insanlar zamanında çöktü istanbul da çoğu evin tapusu yok o bölgelerin anadolu yakasının çoğu bölgelerinin mahkemeye verildi çoğu araziler devlette kimseyi mağdur etmeden herkese bi şekil bişeler vermeye çalışıyor araştırırsanız beykoz da orman arazisinde çok konut yıkıldı son 3 4 senede çünkü devletin mülküne ev dikiyorsun
Ne güzel sallıyorsun, hepsi tapulu yerler zamanında imar affı vesaire ile haklar verilmiş, madem tapusuz yerler girersin kepçe ile yıkarsın rezerv alan ilan etmeyle niye uğraşsın devlet, yani dediğinde 1 gram mantık yok. Tapu yoksa niye para ödeniyor.