Ben kullanıyorum memnunum.
100 fiber olarak kullanıyordum. 500 küsür ödüyordum. Aynı fiyattan teklif verdiler. Blöfü gördüm kabul etmeyip son günü bekledim. Taahhüt bitince teklif bi anda 790₺ çıktı 😂 iptal ettim hemen interneti istemiyorum dedim kapatma yapıldı ve yanımda uygulamasında bana özel teklif geldi kabul ettim 438₺ ödüyorum artık. Taahhütü bitecek arkadaşlar deneyebilir.