Ben olsam asla altına güvenmem. Adamalrın piyasaya 5 6 bin dolardan pompaladıları altını savaş sona erdikden sonra 2 3 bin dolardan geri toplamayacakalrı ne malüm savaşın faturasını bu şekilde dünya halkına keserler savaş maliyetide altın sayesinde sıfır olur. herifler kendileri belirliyor onsu amerikada.