Savaş var altın düşüyor.

Sanırım tüm ülkeler cayır cayır altın satıyor. Uzun vadeli yatıranlar için sorun yok ama kısa vadede bozmak zorunda kalacaklar için büyük sorun.
Savaş bitip, ülkeler tekrar altın almaya başlarsa yükselir diye düşünüyorum. Ya da 3. dünya savaşı çıkıp kağıt paraların bir değeri kalmadığında altın en değerli şey olacaktır.