Fuatsinck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılı hocam ben uzun vadeciyim ABD yi inceliyorum makroekonomi tarafındayım daha çok.
Ben scalpçiyim. 2 3R kârımı alıp çıkarım.