Toplam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 gün sonra 3 aylık mum kapanacak bu mumun 63K üstünde kapatması gerek ki bu söylediğim senaryo aktif olmasın eğer 63K dolar altında kapatırsak bu önümüzdeki 3 aylık mum da 34-35K dolarları beklerim.

Neye göre diyorum kendi indikatörüme göre diyorum.

Söylediklerim hiç bir şekilde yatırım tavsiyesi içermez.
Çok saçma bir fikir. Fiyat indikatörü takip etmez. İndikatörler fiyatı takip eder.
3aylikta 63k altında kapatsa bile indikatör 34k gosteriyor diye fiyat oraya gitmesi şart değil.
Winnrate orani en yüksek sistem harmonik formasyonlarda bile kesinlik yoktur. İhtimal vardır.
Örnek Deep Crab yengeç formasyonunda işleme giriş yeri XA hareketin 1.618 Fibonacci seviyesi olması gerekirken bazen fiyat 1.414e kadar gider. Ordan döner. Teknik Analizin hiç bir sisteminde kesinlik yoktur. Olasılık vardır.
Sisteminiz çok yanlış. Kendinize daha mantıklı sistemler bulmanızı tavsiye ederim.
Ben sadece RSI kullanıyorum indikatör olarak. Onada harmonik formasyonlarda B ve D noktaları arasında uyumsuzluk var mı bunun için sadece RSI kullaniyorum.
Hareketli ortalamalar mesela. Aylikta baksanız. Belki 50 hareketli ortalama 40k dan geçer diye fiyat oraya düşmez. Her yeni mumda indikatörlerin seviyesi değişir. Özetle bence sisteminiz yanlış. Yinede siz bilirsiniz.

@Toplam;
3aylikta baktım. Çok güzel bir Order Block var. 31.800 dolarda.
Bence şimdi fiyat buraya düşmez. 200k ya BTC gittiğinde. Ordan 31.800 düşmesi olası. 2027 2028 de.
Resim paylaştım bakabilirsiniz. Resmi buraya atmadim. Mobil olduğum için resim çok büyük çıkıyor.
https://i.hizliresim.com/seko47y.jpg