Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeminle aynısını yaparım da dönüşte gidemiyor muyuz
ben dönüşte almıştım zaten gidince gittiğin yerde aynı fiyatlar duty ile , sıkıntı bizim ülkede