Merhabalar.

Öncelikle geçmiş olsun. Yapılan işlemin bir ticaret olduğunu ispat edebilecek
tüm kayıtlarınız elinizde varsa endişe etmenize gerek yok. Normal şartlarda
iade zorunluluğunuz da yok. Fakat size maddi olarak bir zararı olmayacaksa
iade yapıp, dosyaya elinizdeki delilleri sunmanız kafanızın rahat olmasını %99
sağlar. Çok fazla vaka gördüm. Bunun gibi düşük tutarlar için riske gerek hiç
yok diye düşünüyorum. Mahkeme aşamasına gitme ihtimali %10 bile olsa
size çok daha fazla maliyeti olur. Detaylı görüşmek isterseniz profilimdeki
numaradan ulaşabilirsiniz.

İyi forumlar