Sistemi karşılamanın zorluğu mu yoksa sistemin farklı bir şeyde kullanılma ihtimalinden dolayı mı?
Zorluk hocam, abuse sorunu yok diyor kendisi.
tr deki herhangi bir gerçek sağlayıcının sağlayabileceği normal bir configuration
Emin misiniz hocam? Birkaç firma hariç hiç denk gelmedim.