sanal pos ile ödeme alıyorum diye bana zaman zaman kızıyorlar, biliyorum ki 100 kişi iyi olsa da 1 tanesi kötü çıkabilir. Çok sık denk geliyorum, atayım hesabına ne olacak ki diye, ama insan korkuyor artık, kartla sorun olsa en fazla chargeback olur, böyle ise anlat derdini anlatabilirsen.
hocam, kesinlikle işi şansa bırakmayın, bir avukatla görüşün.
Mutlaka görüşeceğim hocam. Şuan anlık yazdım zaten.