Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakında bizide çağırırlar. internetten ticaret yapan herkesin başına geliyor
Hocam bu işin cıvkı çıktı artık. Can sıkmaktan başka bir şey değil.
Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay kardeşim çok geçmiş olsun..
Allah razı olsun abi.

Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dlandırmamışsın ki nşye iade sağlıyon ürünü nette satmışsın @Fahrettin; haksızmıyım
Hocam 400₺ için karşı tarafında zarar görmesini istemem. En azından mağduriyetini gidereyim benim IBAN’ıma gelen ödemeyi. Bu arada kişi bir çok kişiye transfer yapmış.