yakında bizide çağırırlar. internetten ticaret yapan herkesin başına geliyor
Hocam bu işin cıvkı çıktı artık. Can sıkmaktan başka bir şey değil.
Vay kardeşim çok geçmiş olsun..
Allah razı olsun abi.
Dlandırmamışsın ki nşye iade sağlıyon ürünü nette satmışsın
@Fahrettin; haksızmıyım
Hocam 400₺ için karşı tarafında zarar görmesini istemem. En azından mağduriyetini gidereyim benim IBAN’ıma gelen ödemeyi. Bu arada kişi bir çok kişiye transfer yapmış.