Merhaba,
Geçen yıl ağustos ayında gelen 399.5₺ tutarında bir ödeme için çağırıldım.
Ödemeyi IBANıma aldım. IP, tarayıcı vs. Tüm bilgileri loglarımda mevcut çünkü web sitem üzerinden sipariş verdiriyorum. İfadede kanıt niteliğinde hepsini verdim. İfade sonunda mağdur kişiye iadesini sağlayabileceğimide belirttim.
Sipariş veren ve iban ismi farklı lakin sitemdeki sipariş numarasının dekontta yazmış açıklama kısmına.
Aşırı canım sıkıldı, şükrediyorum ki pimpirikliyim bu konularda ve her türlü kayıdı arşivlerim. Faturalarımı keserim ve resmi çalışırım.
Sizce akıbeti ne olur? Hayatıma ne kadar bir etkisi olur?
Bu arada ödemeyi yollayan kişi sadece bana değil, birkaç kişiye daha ödeme yapmış.