Şu an malezyadayim ama Endonezya'da 2 ay kaldım Tayland'da 4 ay kesin gidin taylanda ds derim Endonezyadan 1000 kat iyi bir tecrübe oldu çok da arkadaşım var Endonezya'da ayıptır söylemesi motorla nehire bile düştüm nakajaosjosjs
Ah be taylanda gitmek isterim ama tekim