Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
An itibariyla havalimanındayım Endonezyaya gideceğim. Çok heyecan var ama bakalım 1 hafta nasıl geçecek
Hayırlı yolculuklar , bende endonezyaya gitmeye hazırlanırken kendimi fasta bulmuştum şimdi 6 aylık evliyim