Konu
1 hafta sonra görüşürüz
24-06-2026, 16:36:29
#11
kadirbilici
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
An itibariyla havalimanındayım Endonezyaya gideceğim. Çok heyecan var ama bakalım 1 hafta nasıl geçecek
Hayırlı yolculuklar , bende endonezyaya gitmeye hazırlanırken kendimi fasta bulmuştum şimdi 6 aylık evliyim