Merhaba arkadaşlar,
Açıkçası Verify Pro’yu R10 ailesiyle buluştururken ortalama bir ilgi bekliyordum. Şu ana kadar hedeflediğim ve beklediğim o hareketliliği yakalayamamış olmanın üzüntüsünü yaşıyorum.
Biz bu sistemi kurarken 166 ülke ve 2666 platform gibi devasa bir havuz oluşturduk, arkasına da tıkır tıkır çalışan bir altyapı koyduk. Ancak bir şeylerin eksik veya beklentilerinizin altında kaldığının farkındayım.
Sizlerin tecrübesine ve geri bildirimlerine çok değer veriyorum. Sistemi daha iyi bir noktaya taşımak, gözümüzden kaçan hataları düzeltmek veya eksikleri tamamlamak için sizlere sormak istiyorum:
•Sizce sistemde veya botun arayüzünde değişmesi gereken neler var?
•Fiyat politikamız, servis çeşitliliğimiz veya tasarımımız konusunda ne düşünüyorsunuz?
•"Şu da olsaydı kesinlikle kullanırdım" dediğiniz bir özellik var mı?
Lütfen olumlu veya olumsuz tüm eleştirilerinizi (baltalamadan, yapıcı bir şekilde) bu konu altından bana iletin. Hepsini tek tek inceleyip sistemi sizlerin isteklerine göre baştan aşağı optimize edeceğim.
Şimdiden değerli fikirleriniz ve zamanınız için çok teşekkür ederim.