MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 2 gündür tüm xenforo işlemi yapan kişilere yazdım. Dönüş yapmıyorlar.
40 yılda bir işimiz düştü tabi.
Gittim yabancı sitelerdeki ilandan biriyle anlaştım.
Saatlik öderiz trip çekmeyiz
mesajlara çabuk dönen müşteriyi umursayanlar bir şekilde sıralamada üste falan çıkmalı ayrıcalığı olmalı @R10;