Ben de 2 gündür tüm xenforo işlemi yapan kişilere yazdım. Dönüş yapmıyorlar.
40 yılda bir işimiz düştü tabi.
Gittim yabancı sitelerdeki ilandan biriyle anlaştım.
Saatlik öderiz trip çekmeyiz