Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir rahatsızlıkları olmuş olabilir. bazen bende geç dönüyorum mesajlara kasıtlı birşey değil
bahsettiğim 1-2 kişi değil. neredeyse iletişime geçmeye çalıştığım 10 kişinin 8'i böyle.