Selamlar, çok aktif değilim normalde ama bu aralar bazı konularda aktif olmam gerekti ve sürekli satıcılarla iletişim halindeyim. Çok net şunu fark ettim bu forumdaki neredeyse herkes PARAYA DOYMUŞ.

özellikle seo tarafındakiler mesajlara neredeyse 1 gün sonra cevap veriyor falan. eskiden hiç böyle değildi.

çalışmak istemiyorsan konunu kapat kardeşim. bunlara bir yaptırım olması lazım bence

he bir de satıcı olup konusuna tıklanabilir whatsapp iletişim butonu koymayan şahıslar....... ) anladınız siz onu.