yeni musteri vodafone cok iyi
Hocam aman Vodafone geçmeyinde hangisi olursa olsun.. Eşim vodafonedeydi yok böyle bir şey hız yok internette konuşmalar kesiliyor Kocaeli merkez tarafında oturuyoruz sürekli problem, eniştem geçmişti o da aynı fiyatı çok uygun diğerlerine göre ama hizmet kalitesi çok kötü. Ben Türk telekom kullanıyordum onu kötü diyorlar ama hiç böyle şeyler yaşamadım.. Şuanda Turkcell kullanıyorum, gayet iyi ve memnunum.
Hiç birinde müşteriye sadakat diye bir şey yok, hepsi yeni müşteri kapma derdinde.
Taahhüt bitmek üzereyken en uygun teklifi kim verirse onu kullanırım.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Muhtemelen uygun fiyatlı olanı tercih edicem. Vodofone müşetri hizmetlerini arayıp konuşucam ama bağlanamadım şimdiden

sınırsız konuşma diyor ama diğer operatörlerle ne kadar konuşma var yazmamışlar bilgisi olan var mıdır acaba?