Yok kardeşim neden ayıp olsun.
Zaten bazı berberler bu tarz hassasiyeti olan kişiler için özel setler kullanıyorlar yani benim gördüklerim öyleydi.
Gidip durumu izah etsen insan olan herkes tabi kardeşim ne demek diyip işlemini yapar. Niye sorun olsun sorun eden yere bir daha gitme