PikselBit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar merhaba ben artık bilmem kaçıncı kartım ile codex hesabı açıp yine haklarımı bitirdim fakat yetmiyor ve daha fazla da alamıyorum, şuan aktif olarak ücretsiz ve kaliteli kodlama araçları nelerdir veya siz neler kullanıyorsunuz para vererek api ile mi kullanıyorsunuz en uyguna nasıl çözüyorsunuz yardımcı olur musunuz
Hocam tüm tr kartları declined değilmiydi ya? Siz nasıl başardınız?