duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yenileyebilirseniz sayfayı sonradan ekledim, kusura bakmayın
hocam mobilde aşırı kasıyor, artık ne etkiliyorsa onu bilemem tarayıcı bile zorla açtı güzel gözüküyor fakat eğerki kurumsal olucaksanız beyaz tema yapmanız daha iyi olucak. onun haricinde sidebar büyük geldi.