ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
memory açık mı kalsın kapatalım mı ?
ne işe yaradığını ve neden kullanmamız gerektiğini anlatır mısın öğrenelim diye geliyorum abi ben buraya