Hocam direkt yıkatmayın nasıl fikir
Ben de bunu yazacaktım. Yıkatmak zorunda mısınız?
1 kere yıkatmıştım. Bir karikatüre denk gelmiştim berbere gitmeden önce, adam boğuluyor gibiydi saçı yıkanırken, aynı olayı yaşadım, sudan boğuluyordum aynı o okuduğum karikatürdeki gibi.
Bir de şu karikatür vardı, adamın garibanlığını anlatıyordu, yıkayayım mı abi diyordu berber, adam da yok abi evim yakın gibi bir şey söylüyordu.
Evimin oradaydı berber eskiden. Şimdi birkaç km mesafe var ama bisikletle gidiyorum, bisikletle sönüyorum eve.
Bir de dışarı falan asıyorlar ya havluyu, arabalar geçiyor, insanlar geçiyor, tozu toprağı bir yana, hapşıranı öksüreni bir yana.