AyyıldızWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
admin panelde dark mode pasif ayrıca ödeme entegrasyonlarını göremedim smtp fatura entegrasyonlarıda yok 2fa authenticator eklersen girişlere daha güvenli olabilir pentest gerekli Aİ dan çıkan ürünlerde mutlaka Pentest şart hocam genel olarak ortalamada kalmış frontend daha kurumsal kolay sade tonlarda fontlar daha okunaklı olabilirdi. başarılar dilerim
😊 Admin Panelde dark mode Aktif Demo Hesapta Erisim Dışı 😊

2Faktor aktif hem kullanici hem admin tarafinda

Bazı Alanlar Demo modda Erişime engellendi
ödeme entegrasyonlari o yüzden görünmemiş olabilir .








Geri Dönüşünüz İçin Çok Tesekkürler ❤️