admin panelde dark mode pasif ayrıca ödeme entegrasyonlarını göremedim smtp fatura entegrasyonlarıda yok 2fa authenticator eklersen girişlere daha güvenli olabilir pentest gerekli Aİ dan çıkan ürünlerde mutlaka Pentest şart hocam genel olarak ortalamada kalmış frontend daha kurumsal kolay sade tonlarda fontlar daha okunaklı olabilirdi. başarılar dilerim