kanka kesinlikle ayıp olmaz sağlığın her şeyden önemli durumu kısaca alerjim var diyerek açıklarsan anlayışla karşılayacaktır hatta kendi havlunu götürmen berberin de işini kolaylaştırır kafan rahat bir şekilde tıraşını olursun