Hocam bende aynı durumdayım 3 gün kaldı Telekom'da. Şikayetvar'ı iplemediler. Bugün ben arayıp şimdiden başka operatöre geçsem cayma bedeli yansır mı vs. deyince isterseniz adınıza talep oluşturalım sizi daha avantajlı kampanya için ilgili birim arasın dediler, talep oluşturdum bekliyorum bende. Farklı operatörler ama sizde Vodafone'da bir şansınızı deneyin.