ZarifMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar ben ve eşim vodafoneluyuz

ve 1 ay sonra tarifelerimizin taahhütü bitiyor ve fiyatlar inanilmaz yüksek

suan kullandigim red 50gb -600₺
lakin bana en düşük 800₺ den başlatıyor ayni tarifeyi ve daha düşüğü yok

eşimde aynı şekilde

bu konuda yardımcı olabilecek var mi acaba ?
Bekleyin taahhüt bittiği günden sonra size daha uygun teklif çıkacak.Aynısı oldu banada.Şu anda full sınırsız 959 TL aldım.Babalar gününde kampanyada vardı ilk fatura 500 TL indirim olacak