Sizle hemfikirim. Bu düşünceyle yola çıktık zaten. Ancak firma genelinde 300 adet adobe cc kullanıyorum. 300 adet bilgisayar çalışıyor firmamda. Herkese adobe temin edebilirim ancak daha önceden forumdan bir arkadaşla tanıştık. Bize 3 aylık hesap verdi, gerçekten 3 ay boyunca kullandık. Biz de bunun ciddi bir tasarruf olduğuna karar verdik. Sonrasında forumdaki arkadaşlardan kimseden bu tarz hesap temin edemedik. Buna istinaden sitem ettik. Yoksa siz zaten haklısınız.
Normalde politikaları çok sıkı hocam, hiç 3 aylık korsan kullanım görmemiştim bu mesajınıza kadar. 300 lisans ciddi bir meblağ ediyor. Allah yardımcınız olsun.