neden ayıp olsun hocam götürün tabi gayet mantıklı kimseye açıklama yapmak zorunda bile değilsiniz.
Hiçbir sıkıntı olmaz. Alerjim var başka havlu kullanamıyorum dersin anlayışla karşılar. Sonuçta havlu yıkamamak da işine gelir.
Yukarıdaki arkadaşlar yanlıs anlasılır demiş de yüzüm çok fena oldu yine, kızardı baya kötü duruyor.
Evden götüreceğim, yapacak bir şey yok, alerjim var diyip poşetin içine koyayım, teşekkür ederim sağolun