Boş ve gereksiz platform. Tehdit edin direkt kaldırırlar.
Bizim şirketin adını kullanıp milleti telegramdan dolandırmışlar gerizekalılar da buraya yazmış, şans eseri gördüm aradım kadın diyo bu şikayetler sizin şirkete değil telegram dolanırıcılığı için açılmış isminizin olması sorun olmaz diyor.
Ona ben karar veririm dedim siz şikayetten şirket ismini kaldırın dedim tersleştik biraz, bende sizin adınızı kullanarak p0rno sitesi açacağım o halde uzantı farklı olduğu için size birşey olmaz dedim kadın hukuk birimi ile görüşeyim döneyim size dedi, döndüğünde de şirket ismini kaldırdılar.
Kısacası kibarlığa gerek yok sanki onlara mecburmuşuz gibi bir halleri var. ters konuşun.