Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Adınıza üzüldüm. Kimse de kınamasın, kimse bile isteye mahkemelik olmak istemez.
Doğru kara para olsaydı asla yapmam zaten bazı insanlar inanmıyor