merhaba kardeşim üzücü durumlar bencede hakkında hayırlısı ama sadece şunu demek isterim yanlış anlamaz isen ailen şurada biraz haklı olabilir sonuçta iki tarafında başından bir boşanma geçmiş. tedirginlikleri aslında acaba soruların yanıtı diye düşünüyorum. hanii larşı taraf aldatılma boşanma gibi hadiseler ile karşına gelmese idi evet olabilirdi. ama bu senin içinde bir sorun olabilir sonuçta arkadaşının eski eşi yani gözünden hayalinden silinecek hatıralar olmayabilir. ve kıskançlık krizlerinde eski arkadaş üzerinden tartışma başlayabilir ve siz o ilişkiyi 3 kişi olarak yaşarsınız. hakkında inşallah iyi olan olur. güzel kalbinizde güller solmasın dileğimle.