Merhaba r10 ailesi,
Bugün buraya ticaret için değil içimi dökmek için geldim. Hayatta bazen işler insanın istediği gibi gitmiyor malesef. Bende şuanda bu dönemden geçiyorum. 2 Sene önce 7 senelik evliliğimi bitirdim. Evet o malum aldatılma olayı benim de başıma geldi ve hiç düşünmeden evliliğimi sonlandırdım. En doğru olan şeyi yaptım. Ardından 1 sene sonra kalbim yeni birine tutunmaya başladı. Gerçekten sevdiğimi ve sevildiğimi hissetmeye başladım. Herşey çok güzel gidiyor ve mutluyum. Sadece sevdiğim ve sevildiğim kişi daha önce ailecek arkadaş olduğumuz görüştüğümüz arkadaşımın eşiydi. O da benimle aynı şekilde aldatılarak benden daha önce boşanmıştı. Arkadaşlıklarımız zaten boşandığımız esnada bitmişti. İkimiz de böyle şeyler yaşayınca arkadaşlarımıza mesafe koyup arkadaşlığımızı bitirmiştik. Ve şimdi sevgilimle gerçekten güzel bir gelecek düşünüyorum ve bu konuyu ailemle paylaştım. Ailemin dediği insanlar ne der , nasıl olur , daha önce arkadaştınız olmaz rızamız yok dediler. Açıkçası ailemden böyle bir tepki beklemiyordum. Tamam illaki bir tepki vereceklerdi ancak çocuklarının mutluluğu bence herkesten önce gelmeliydi. Açıkçası o kadar kötü durumdayım ki , ne yapayım ne edeyim bilmiyorum. Bizim tek istediğimiz mutlu olup bi aile kurup hayatımıza sakince devam etmek başka bi isteğimiz yok. Beni dinlediğiniz için teşekkürler.

Edit: İkimizinde çocuğu yok.