@Bezos; @A.AY; Zamanında ne çok popülerdi bu forumda anasayfa her yer pinterest kaynıyordu.
Sonrası olan yaptırımlardan sanırım herkes soğudu.
Bu olayı birde telfon çiftliği ile desteklesek sizce nasıl olurdu?
Ortak bir çiftlik kuralım bende sizin konuları görünce tekrar yapasım geldi