Evde kimse olmadığı zaman kıyma alırım. Köfte yapıp yanına YouTubeden bakıp Bulgur Pilavı yapıyorum.
Köfte+Bulgur Pilavı çok iyi gidiyor. %100 sağlıkli.
Kıymayı da kasaptan az yağlı etten ögütüp alıyorum.
Geçen bir ay evde tektim. Kıyma tabanlı yemekler yaptım. Maliyetim 8000 TL oldu. Ekmeği sadece kahvaltıda tüketiyorum.