elgunesirov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oluşturduğum bir tool sitem var. Bunu yayınlayacağım. İçinde 100'den fazla tool bulunuyor. Sorunsuz çalışmasını istiyorum.
(PDF, Photo, Web... Toolları)
Hangi yazılım dili ile geliştirdiniz? Minimum sunucu isterleri nedir hocam?